تکنیک های عکاسی در فصل زمستان

اگر عاشق این هستید که عکاسی در برف را تجربه کنید و بتوانید عکس های حرفه ای در این روزهای برفی بگیرید و یا اینکه دوست دارید عکس های عالی از خودتان و دوستانتان در این روزهای برفی پاییزی  و زمستانی بگیرید حتما این آموزش را تا انتها بخوانید .

تنظیمات نوردهی Exposure برای روزهای برفی :

همانطور که همه می دانیم مهم ترین عنصر برای داشتن یک عکس خوب نورسنجی درست است .

در روزهای برفی پیشنهاد می کند اگر دوربین تان حالت Snow را دارد ، روی این حالت قرار بدهید و اگراین حالت و یا مد را ندارد کافی است روی حالت M دستی قرار دهید و سعی کنید از Exposure + 1 استفاده کنید .

سعی کنید عکس را کمی روشن تر از حالتی که نورسنج خود دوربین تشخیصی می دهد بگذارید . زیرا دوربین در روزهای برفی به خاطر روشن بودن بیش از حد دانه های برف ، عکس را کمی تیره تر می گیرد و شما با این کار می توانید به نور عالی دست پیدا کنید .

تنظیمات دوربین برای عکاسی پرتره در روزهای برفی :

اگر عاشق این هستید که در روزهای برفی پرتره های عالی بگیرید بهترین کار این است که دوربین را در حالت AV قرار دهید و ISO روی 200 تنظیم کنید و سپس دریچه دیافگرام را در باز ترین حالت قرار دهید بطور مثال اگر لنز شما 18mm -50 است f3.5 -22 است بهترین کار این است که لنز را به حالت تله فوتو قرار دهید .در این صورت سوژه و یا مدل شما شارپ و واضح می افتد و هرچی در پس زمینه است محو می شود .

اصول عکاسی :  آموزش عکاسی از آسمان