چه در حال عکاسی از حیوانات خانگی یا از افراد یا غذا هستید بهتر است برخی از وسایل را در دسترس داشته باشید تا تصاویر جذاب تری را خلق کنید و مطمئنا لوازم مورد نیاز شما به موقعیت عکاسی شما بستگی دارد برای افزودن به لیست تجهیزات استودیو عکاسی حرفه ای خود برخی از لوازم جانبی مد ، خانه یا حیوانات خانگی را خریداری کنید .

مانیتور :

مانیتور های کالیبره شده با وضوح بالا برای پیش نمایش و ویرایش عکس های شما ضروری است . چه در وسط عکسبرداری استودیویی یا در حال اعمال ویرایش رنگ در عکس ها باید بتوانید تصویر خود را تجزیه و تحلیل کنید .

نرم افزار های ویرایش :

همه عکاسان بعد از عکاسی با نرم افزارهای ویرایش مثل Adobe Lightroom  و Photoshop  تصاویر خود را ویرایش می کنند .در حالی که فتوشاپ یک ابزار عالی برای ویرایش عمیق تر جلوه های ویژه است ، لایت روم یک راه سریع و نسبتا آسان برای تنظیم دقیق تصاویر ، اعمال تنظیمات از پیش تعین شده و سازماندهی فایل ها است .

هارد اکسترنال:

هارد دیسک های خارجی یکی از وسایل فوق العاده ای برای عکاسان حرفه ای است که می توانند در کیف دوربین خود نگه دارند ، شما در طول حرفه خود عکس های زیادی خواهید گرفت که می تواند فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال کند . در صورت نیاز فایل های قدیمی تر را در هارد دیسک خود اتقال دهید تا نگه داری شود .

کیف دوربین :

برای عکاسان حرفه ای کیف های دوربین بسیار مهم تر از یک اکسسوری مد هست .چگونه می توانند این همه وسایل را برای عکسبرداری بعدی خود حمل کنند یک کیف دوربین بادوام انتخاب کنید که از وسایل دوربین خود در حین حرکت محافظت کند .

اصول عکاسی :  رینگ لایت چیست ؟